onsdag 14. september 2016

Litt september


Lenge sidan siste innlegg
ikkje med vilje
kanskje heller meir mangel på slikt


etter ein særdeles våt sommar
mista eg liksom litt av motet
te da mesta


mykje tid på terassen
under tak
i regn
nesten so det vaks mose på meg
bokstavleg talt


men so kom sopptember
og eg kom meg ut
i frisk luft
og glimtvis sol


og plutseleg kom motet tilbake
viljen og


kven vert ikkje glad av skog, sol og sopp?
..


så sjølv om det er tungt at sommaren er over
utan at den strengt tatt har vore her
så er hausten ei herleg tid


og sjølv i september
kan strandlivet levast
i allefall
med lange armar på..





2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder - TAKK skal du ha :)

    SvarSlett
  2. I like your approach on the topic. Your article is as interesting as your previous writings. Keep up the good work, thanks a lot.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.