fredag 19. september 2014

Paradisepler

 

Ein veldig snill bonde (Kjenne berre snille bønder)
let meg plukka paradisepler
dei har eit svært tre med tusenvis av raude, vakre epler frå paradis
eg var i himmelen..

 

Desse epla er lite etevennlege så eg leitar og forskar og kokar
på allskens kokihop
for å finne noko godt å lage av dei
i åravis har eg prøvd å lage
paradiseplesirup
uten særleg hell
det vert gelè kvar einaste gong
gode tips vert motteke med takk :D
God fredag!
Det vert mykje paradisepler framover så det er berre å benkja seg


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så masse flotte epler, kjekt med snille naboer!!
    Har ikkje sett slike før (eller smakt!, blir spennande å sjå kva du finn på å lage av dei ;o)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Mmm, det ser godt ut. Blir spennende å se om du får en god oppskrift, for her finnes epler i området vårt også :-)

    SvarSlett
  3. schöne bilder und ich bin in die katze verliebt!!! angie

    SvarSlett
  4. Mor mi blandet de med rogn og laget rognebærgele. Paradisepler har høyt innhold av pektin.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.