mandag 29. september 2014

So va da gjort


De har fått høyrt mykje om paradisepleprosjektet mitt


eg har eit tre, men makkane åt blomana av i vår
so eg måtte til ein bonde og be om litt å eksperimentera med


og da fekk eg visseleg


eg las meg opp på allslags løye


og kom fram til at eg ville laga sirup av godsakene


det tok si tid før eg fann ut av det
at ein må koka da lenge etter at safta er gelestiv for å sirup


så eg har laga paradiseplesirup av eple som har vore marinert i kvitvin
og kokt inn med Calvados
da e kraftkost, da kan eg lova deg


No gler eg meg te å prøva da ut
smørja inn hjortesteika
ausa øve dessèrt-isen
og alt anna eg berre kan komma på
(ein liten kommentar: det som er i glasa på bilda er gelè og delvis uferdig sirup, sirappen må kokast mykje lengre og vert av den grunn mykje mørkare, framleis raud men mørk)

8 kommentarer:

  1. For ein farge seier eg!
    Og smakar det like godt, ja då er det verdt strevet!

    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Det var en utrolig farge på sirupen.
    Dette blir nok tilbehøret som spisser ethvert måltid!!!
    Høsthilsen fra Marit

    SvarSlett
  3. Æ bære ælska blåggen din! Gjeve bilder å æn f.a.n.t.a.s.t.i.s.k tækstgiving. Takk no!

    SvarSlett
  4. Det ser helt fantastisk vakkert ut
    Herlige farger og Håper det smaker :)

    SvarSlett
  5. ihre dekoration ist schön herbstlich, tolle bilder!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  6. Det ser riktig lekkert ut og smaker sikkert fortreffelig. Nydelige glass og krukker til å oppbevare sirupen i!

    SvarSlett
  7. Oj, så flotte epler og sirup! Får nesten vann i munnen av bildene dine :))

    SvarSlett
  8. Die Bilder sind immer wunderschön. Leider versteh ich kein Wort :-))
    Wahrscheinlich verstehst Du mich auch nicht, aber macht nichts.
    Ein großes, dickes Lob fü diesen tollen Blog!
    Liebe Grüße, Christiane

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.