tirsdag 5. august 2014

Helldiggrisen



  eller griseflaks som dei og seie
ka grisen har med flaks å gjere må no gudane vete
I allefall er historien slik
eg fann ein firkløver
da e flaks to gonga på ein måte
at eg fann den
og at den gjev flaks


Men so før eg rakk å få den med meg inn
mista eg den
uflaks sant?
Men etter litt bal
fann eg den att
flaks...


no tenkte eg lukka var sikra dar eg endleg gjekk ut på ferie
men ka skjer på stølsturen dag ein av ferien?
eg dett på røv og bryt høgre handledd
uflaks?
Ja no herjar det krig og ebola i verda
eg kunne ha brote både ryggen og beina
for ikkje snakke om hovudet
flaks sant?
jammen bra eg fann dan firkløveren!

5 kommentarer:

  1. Hei, hei!
    For eit utruleg herleg innlegg, altså ikkje at du hadde uflaks å brakk armen din på første feriendagen.... Men digger måten du skriver på!!! :o)
    Håper ferien din likevel blir super, med eller uten flaks ;o)

    SvarSlett
  2. wieder sooo schöne bilder!!! angie

    SvarSlett
  3. Flaks i uflaksen må ein seie ;-)

    -god betring klem-

    SvarSlett
  4. Huff no må eg le… God betring :-) Flotte bileter! Håper du får ein flott ferie- trass alt!

    SvarSlett
  5. Jo, dette med firkløver har jeg vært opplært til å tro på. Pappa fant alltid firkløver, hvert år, selv har jeg kun funnet en. Jeg merka ikke noe spesielt etter at jeg hadde funnet den, men vet selvfølgelig ikke hva som ville skjedde om jeg ikke fant den. Man vet aldri, med overtro. Riktig god bedring til deg :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.