onsdag 21. mai 2014

Vaskerom til besvær

 

Vaskerommet er nok enno ikkje ferdig
men eg vågar meg på med eit par heller dårlege bilder 
av det som er på veg til å verte det oppgraderte vaskerommet
Kanskje ikkje imponerande i seg sjølv
men om me ser litt på før- og underbildene so liknar da meir og meir eit mirakel


me hadde opprinneleg ein plan for vaskerommet
men den stod sist på lista då me bygde hus
da fekk komma etterkvert
etterkvert er sånn sirka 9 år
i mellom tida brukte me det me hadde
eller rettare sagt ikkje hadde


me har kjøpt innreiinga på IKEA
da e no ein historie fø seg sjølv
benkeplata skulle vere som frontane nede
men den var gje ut av produksjon sio me skulle ha ei so lang...så dei selde oss ei anna
me oppdaga ettepå er at me ikkje trengte så lang benkeplate sidan den skulle delast i to ved vasken
noko dei sikkert også visste...
so no har me lys benkeplate og mørk front
greitt nok på eit vaskerom
men umerkeleg irriterande likevel


og mykje står att
som de ser er dette berre ein vegg
og elektrikaren har enno ikkje vore her
og eg vil flisa litt og
ikkje desse flisene dei skal på kjøkkenet
sånn etterkvert
men kanskje noko liknande
i brunt?


så eg kjem strekare att når det nermar seg enden
eller ferdig kan ein vel og sei
sånn ettekvert
om 9 år...?
:D

11 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har eget vaskerom, og fint blir det også! Superfine fliser! :)

    SvarSlett
  2. Chapeau!!!
    Can you come over and make this at my house please!
    Sunny days
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Synes dette ser utrolig fint ut jeg. Skjønner det med benkeplata da.
    Hadde jeg også irritert meg over, men det er fint med den lyse også.
    Stor god plass på vaskerommet med en benk. Herlig.
    Jeg har ikke vaskerom en gang, men masse støv og tøv på badet. Hi hi.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. SÅ FINT! Her har du jo virkelig fått orden på sakene:-) Uff ja,vaskerom kan nok være til besvær hos mange, godt det finnes løsninger og inspirasjon:-) Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  5. Å ja, ser ut som om du får et kjempefint vaskerom:)!! Mitt er et mini vaskerom;( men jeg får gjort jobben;)
    Ha en fin helg, søte deg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Oi, så flott det ble!
    Kanskje det kan være håp for det katastrofeområdet som vi kaller vaskerom her i huset også...

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  7. Vi skal da ikke ta lett på et vaskerom.. Vi (det vil si jeg..) tok utgangspunkt i vaskerommet da vi planla nyhuset.. Vi husmødre er vel kanskje litt i overkant opptatt av dette rommet.. Uansett, ditt rom ble veldig fint.. Ryddig og praktisk.. Lykke til.

    SvarSlett
  8. Wow, det var da et fantastisk vaskerom:))
    Og jeg elsker flisene!! ♥

    SvarSlett
  9. Haha tenker jeg i mitt indre…det er en god grunn til at jeg IKKE legger ut vaskerombilder.Ditt er ihvertfall helt fantastisk iforhold til mitt,men så får man vel bare være glad man har et vaskerom….tji-hi!
    Brukt blir det ihvertfall!!!!
    God helg…forhåpentligvis uten klesvask????
    Toveklem.)

    SvarSlett
  10. Å dette vert lækkert!
    Misunneleg ;-)

    Har frimodig utfordra deg i Humlesurrstafetten til Anne på Moseplasen
    http://moseplassen.com/2014/05/humlestafetten/

    Har ikkje kontroll på om du har tatt den og vert ikkje fornærma om du ikkje tek den.

    fine helg til deg frå meg @-}--

    SvarSlett
  11. deilig å få orden på vaskerommet! merka stor forskjell her, det ble før og etter oppussing på vaskerommet, en ny tidsregning ;)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.