tirsdag 13. mai 2014

Når huset flyt


 tek ein bilder ein stad det er orden
som i drivhuset
;D

5 kommentarer:

  1. Jeg blir så glad av å se på de imponerende delikate uttrykkene du får frem på bildene dine. Magisk!

    SvarSlett
  2. Ja, men der er også fint i drivhuset. Og det skal være galt, før det kan blive godt. Hilsen Bente

    SvarSlett
  3. All your photos are amazing!! I'm following you for a long time already!! Love this combination of natural wood and pastel blue!
    Maria

    SvarSlett
  4. herlig:)

    SV på ditt spm stilt i innlegget Trondheim designevent: Ikke noe av oppholdet var sponset, kjøpte billett til eventet, kjørte opp selv og sjekket inn sammen med en venninne som hadde ordnet rommet.

    Det var fantastiskt :)

    Happy tirsdag!

    SvarSlett
  5. SV ang foto i kirken: jeg bryr meg ikke om restriksjoner, jeg ble egentlig plassert i galleriet. Men der klarte jeg 3 bilder før jeg snek meg ned og var der resten av vielsen. Jeg er der for en jobb og presten er der for en jobb, da mener jeg at vi får gjøre vårt beste. Jeg snek meg bare rundt. PS! jeg går alltid barbeint inni kirken.

    Takk for fine ord, søte du.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.