tirsdag 29. januar 2013

Lukka


Nokre gonger er da ikkje lika lett. Som i dag med bilder. Det var som om nokon hadde skrudd av lyset, bokstavleg talt og i overført tydning. Hverken sol, dagslys eller inspirasjon var å sjå nokon stad. Eg trur at alle desse einsomme, halvinvalide dagane rett og slett har skrudd ut pæra i mitt mentale tak. Har mista gnisten, rett og slett. Gler meg til jobb om nokre få dagar :D

Som de ser har eg snopa meg litt vårløkplantar. Var til storbyen i går og kunne ikkje gå forbi dei lokkande pottene. Då eg spurde dama bak skranken om ho ikkje vart lukkeleg av å jobbe der, i den fantastiske blomsterbutikken som til og med hadde avskorne blømande syriner i går... vart ho forvirra og flakkande i blikket. Så eg trur kanskje ikkje det, men eg trur nok at eg hadde vore det...

6 kommentarer:

  1. Vakkert!
    Jeg fikk et sett med fire sånne PIP kopper på lørdag!
    ELSKER DE!!!!!
    Gleder meg til løkene i hagen begynner å spire!!
    Ha en NydeligFlott Tirsdag!
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Ha,ha - stakkars dama i blomsterbutikken! Tenk om ho var trist og lei seg.
    Uansett enig med deg - blomsterbutikk skulle ein ha jobba i:)
    Fine bilder, koselig bruk av PiP-koppen. Eg har til nå bare drikke te av mine, men må nok tenke litt alternativ bruk. Dekorativt.

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder, og herlig med litt vårblomster!

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig kopp, nydelig farge.
    Har tenkt mange ganger at man må bli lykkelig av å jobbe i blomsterbutikk.
    Klem

    SvarSlett
  5. VAKKRE BILDER
    JEG HAR JOBBET I BLOMSTER BUTIKK OG JEG ELSKET DET:)
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Synes det fyrste bilete er så lekkert, litt sånn hjartebankbilete for min del:-)
    Trur nok eg også hadde kost meg om eg jobba i blomsterbutikk:-)
    Klem frå Mari

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.